2016 !


wow !
time goes by like water.
sedar tak sedar dah 2016.
and since 2014 I have stop be so active with blogging.
busy with work.

guess what??
THIS YEAR I'II SEAT AS A SPM STUDENT !!!!!
Wish me luck guys . muahhhh

Aku dah pilih sains tulen so I need to carry on. Even though aku tak pernah suka pon dengan subjek sains. nak buat macam mana dah terpilih huhuhu.
aku nak pilih subjek ni pon ada banyak halangan ngan rintangan.
actually, aku nak amik bidang kemanusiaan je.
tapi disebabkan family aku kena pindah Sarawak. so I decided to choose science elective. aku takut sebenarnya. ya lah, kalau pilih kelas kemanusiaan nanti, aku takut perangai budak dalam kelas tu teruk. tapi kalau pilih sains, konfem konfem dapat jamin perangai diorang macam mana. dah nama budak pandai kan. Aku pindah Sarawak bukan Ipoh ke Pahang ke. Sarawak memang aku tak pernah tahu berkenaan diorang , tu yang perasaan risau mendalam sikit. tapi lepas kenal diorang ni kan, best jugak. baik je semua. Alhamdullilah.

Hidup aku kat sana tak lama. Lepas pertengahan tahun, aku pindah Ipoh. Aku memang tak bole ikut pelajaran kat sana. actually aku ada sebab lain. sebab tu just adik beradik kandung aku je tahu. Mak aku sendiri tak tahu. Alasan dia ni munasabah la jugak, tapi munasabah bagi orang yang pernah laluinya. Kalau yang tak pernah mesti kata alasan aku tak logik. its alright bebeh ! pendapat masing masing kan? go on. Hehehehe

Ni dah masuk minggu exam dah . huhuhuh. paper 3 haritu aku tak bole jawab. aku ni bukan jenis yang suka membaca. Kalau bagi matematik ke addmath ke aku okay la sikit. nampak la rajin tu. tapi kalau subjek baca membacanya ni jangan harap aku nak sentuh buku tu. Tu nak tanya ni, ada cara yang bagus tak nak galakkan diri suka membaca ? aku dah cari banyak tips tapi semua aku rasa benda yang sama. It was too hard. Huhuhu. help meeeeeeeeee

Esok exam Bahasa Melayu. huhuhu aku bukan jenis yang pandai mengarang. Idea ni kalau korek setaro mano pon payoh nok tubik. dok tahu nok wat gapo doh bena. otok dei kalu beku gak memey parok la. huhuhu. actually, aku mixed kelate. tapi takde mixed pon, just pernah duduk kat sana je. Rindu Kelantan Huhuhuhuhu. Best duduk kat sana. tak caye g la try. hhahahaha

okay la, time to saying gudbye. I need to sleep because esok ada Exam duhhhhh. doakan kejayaan saya awak awak semua . hehehehe

0 comments

2016 !

wow ! time goes by like water. sedar tak sedar dah 2016. and since 2014 I have stop be so active with blogging. busy with work....